Avui és el Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual, així va ser constituït a la Conferencia General de la UNESCO, en la seva reunió 33ª, de 3 a 21 d’octubre del 2005, per la Resolución 33 C/53 per commemorar l’aprovació de la Recomanació sobre la Salvaguarda i la Conservació de les Imatges en Moviment.
Per celebrar-ho, l’Arxiu Municipal de Lleida ha realitzat un recull dels seus fons fílmics provinents del Fons Municipal, del Fons Castelló Rovira i del Fons Bernat Films i, dels anys 1934 a 1947.
D’altra banda recordar-vos que l’IEI té un Servei d’Audiovisuals i arxiu fotogràfic que s’encarrega de la custòdia del patrimoni fotogràfic i audiovisual de dita entitat. Les seves funcions són les de preservar, conservar, catalogar i divulgar els fons. Us convidem a que doneu un cop d’ull a la seva pàgina web.
Informació facilitada per l’AML i extreta de la pàgina web de l’IEI